Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa, tel.: (22) 49 58 117, fax. (22) 49 58 133
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Zdjęcie 1
Dziś jest: 22.05.2019   
Imieniny: Emila, Neleny, Romy

Jak zmieni się statut dzielnicy Wola?

Ruszają konsultacje społeczne z mieszkańcami w sprawie projektu zmian w Statucie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. Konsultacje, w związku uchwałą Rady m.st. Warszawy, odbywają się w większości dzielnic i związane są z koniecznością dostosowania statutów dzielnic do nowych przepisów wynikających ze zmian ustawowych.

Konsultacje na Woli trwają od 25 lutego do 18 marca 2019 roku.

Jak można wziąć w nich udział:

– osobiście w godzinach pracy Wydziału Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Wola przy al. „Solidarności” 90: w godz. 8.00-18.00 (poniedziałki) i w godz. 8.00-16.00 (od wtorku do piątku);
– na dyżurze pracownika w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Wola;
4 marca (poniedziałek), w godz. 16.00 – 18.00

11 marca (poniedziałek), w godz. 16.00 – 18.00

– e-mailem na adres: konsultacje.wola@um.warszawa.pl;

– pocztą na adres: Urząd Dzielnicy Wola, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, z dopiskiem „statut dzielnicy”.

 

Więcej informacji o konsultacjach społecznych:

http://konsultacje.um.warszawa.pl/jak_zmieni_sie_statut_dzielnicy_wola

 

 
 
« powrót
  • Utworzył(a): Kamilla Gębska, 2019-02-26 11:57:18
  • Ostatnia modyfikacja: Kamilla Gębska, 2019-02-26 12:24:05